28/03/13

Iloista Pääsiäistä/Happy Easter

kaikille blogi-ystävilleni sekä vierailijoille !
 
 
 
Nyt panen digi- ym. pensselit laatikkoon ja laatikon kansi menee kiinni;)
Voikaa kaikki hyvin ja palataan taas pääsiäisen jälkeen askartelemaan. 

11 kommenttia:

  1. Pienet tauot ovat harrastuksissakin paikallaan. Samat ajatukset itselläkin, pensselit santaan ja rukkaset naulaan:)
    Oikein Hyvää Pääsiäistä sinulle ja jatketaan "harjoituksia" taas pyhien jälkeen!Voi hyvin!

    VastaaPoista
  2. Minäkin hiljennyn Pääsiäisen viettoon. Ihanaa Pääsiäisen aikaa Sinulle

    VastaaPoista
  3. Rauhallista Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  4. Hyvää pääsiäistä sinulle!

    VastaaPoista
  5. Oikein hyvää ja riemullista Pääsiäisaikaa!

    VastaaPoista
  6. Mukavaa pääsiäistä sinulle !

    VastaaPoista
  7. Kiitos taasen vierailusta blogissani ja hyvää pääsiäistä sinullekin!

    VastaaPoista
  8. Mukavaa pääsiäistä sinullekkin Sirkkis! Kaunis on kuva!!

    VastaaPoista
  9. Aurinkoista Pääsiäistä Sinullekin !

    VastaaPoista
  10. kylläpä olet tehnyt kauniin kuvan;)
    niin se piti minunkin ottaa vähän lomaa kortteilusta vaan kuinka siinä sitten kävikään...
    aurinkoisia Pääsiäispäiviä sirkkis!

    VastaaPoista
  11. What a gorgeous vintage postcard really lovely!

    VastaaPoista

Thank you for the time you take to leave the comment. OBS! The comments with back links are not acepted.
Kiitos ajastasi, jonka käytät kommentin jättämiseen. HUOM! Tämä blogi ei hyväksy kommenteissa takaisin linkityksiä.