26/03/13

Olen kunkku/I'm a king


Klik !
digi-kollaasissani on toivottavasti satumetsää
 Leilan digeily-haasteen mukaistesti.
Unohtui lähes tuo satu-sana, kun nuo eläimet
ovat itsessään mielestäni niin satumaisia ;)
 


8 kommenttia:

  1. Upea kortti! Kyllä aistii satumetsän.

    VastaaPoista
  2. Wau, mikä kunkku satumetsässäsi! Hieno työ:)

    VastaaPoista
  3. Hieno työ sanon minäkin. Ja kas kun sama lintukin sinun satumetsässä, niinkun minunkin metsässä:)
    Kiitos Sirkkis kun tulit tänäänkin mukaan.

    VastaaPoista
  4. Onpas komea kunkku tässä kuvassa ja muutenkin hienosti tehty.:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos taas ihanaiset :) Leijonahan se kunkku useimpien mielestä on, mutta minusta leijona on sellainen laiskan oloinen ja tiikeri taas ihan toista maata ja ylensin sen kunkuksi:D

    VastaaPoista
  6. Upea kerrassaan tuo kuninnianarvoinen kunkku

    VastaaPoista
  7. Onpa upea työ, vaikken ymmärräkkään mitään, mikä on digeily ? :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos Anemone. En tiedä virallista tulkintaa, mutta työt tehdään tietokoneella sen mahdollistavin tekniikoin, ei siis leikata ja liimata käsin, vaan tehdään kaikki tietokoneella. Ei se niin tylsää ole, kuin miltä kuulostaa ;)

    VastaaPoista

Thank you for the time you take to leave the comment. OBS! The comments with back links are not acepted.
Kiitos ajastasi, jonka käytät kommentin jättämiseen. HUOM! Tämä blogi ei hyväksy kommenteissa takaisin linkityksiä.