25/03/13

Tummat sävyt

 

Madonna Vergina

Nämä kaksi digi-kuvaa ovat olleet jo jonkin aikaa valmiina ja julkaisen ne nyt, kun huomasin Leilan uuden
digeily-haasteen.
Materiaalit ovat internetistä ja PSE:stä.


8 kommenttia:

  1. Hienoja ovat molemmat,vaikka hyvin erityyliset.Ylemmässä vahva syvyysvaikutelma.

    VastaaPoista
  2. tummasta sävystään huolimatta ylemmässä kaunista "vapauden" tunnelmaa! Alempi myös upea...ottaisin mielelläni kotiini tauluksi:)

    VastaaPoista
  3. Kertakaikkiaan upeita nämä tummasävyiset työsi. Molempia täytyi oikein tutkia ajan kanssa.
    Kiva kun tulit digeilemään.
    ....kohta uusi aihe pompsahtaa...
    Ihanaa ja aurinkoista päivää sinulle.

    VastaaPoista
  4. Kertakaikkiaan upeita nämä tummasävyiset työsi. Molempia täytyi oikein tutkia ajan kanssa.
    Kiva kun tulit digeilemään.
    ....kohta uusi aihe pompsahtaa...
    Ihanaa ja aurinkoista päivää sinulle.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Kauniita! Minä en osaa tuollaista ollenkaan.

    VastaaPoista
  7. Upeita ja kosskettavia töitä.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi13.08

    Lovely virgin Mary.xx

    VastaaPoista

Thank you for the time you take to leave the comment. OBS! The comments with back links are not acepted.
Kiitos ajastasi, jonka käytät kommentin jättämiseen. HUOM! Tämä blogi ei hyväksy kommenteissa takaisin linkityksiä.