Ei askartelutarvikkeet sitten pysyneet laatikossa
koko pääsiäisen aikaa, vaan eilen tein jo atc-kortteja.
Kaksi ensimmäistä olen tehnyt jo aiemmin,
mutta ovat jääneet julkaisematta.
![]() |
| Exotic 2/4 |
![]() |
| Exotic 3/4 |
![]() |
| Exotic 4/4 |
![]() |
| Pidän keltaisesta Kortit ovat vapaat vaihtoon ja menevät uudistuneeseen Vaihtopakkaani. |







Ai sulle kävi samoin kuin itellenikin, ei pystynyt olemaan ilman jonkinlaista askartelua :)
VastaaPoistaIhastuttavia atc-kortteja olet tehnyt.Suosikkini Exotic 1/4.
Hyvää 2.Pääsiäispäivää askartelulla tai ilman!
Hurmaavia! Hyvää tätä viikkoa.
VastaaPoistaOi että ovat upeita kaikki
VastaaPoista