tiistai 28. helmikuuta 2023

Another old painting alteration


I made the alterations onto the beneath print of the old painting, which I've saved from the web into my files. I don't remember the name of the painting.
In addition of the woman and girl I have added only the girl in the red dress (an old painting as well) from outside the painting that I've altered. I imagine that the women are twins and they are taking with their daughters the afternoon stroll in the park 😉
My alterations were made with digital technics. The frame is an old freebie.
Thank you for looking.
🎨🖍️
'Toinen muunneltu vanha maalaus'
Tein digitekniikalla muunnokset kuvasta, jonka näet taulun alapuolella. Se on myös printtikuva vanhasta maalauksesta, mutta en enää muista mistä. Olen tallentanut sen joskus netistä. Tekemääni taulun muunnokseen olen lisännyt vain punapukuisen tytön muualta (Se on myös vanha maalaus). 
Kuvittelen, että naiset ovat kaksoset, jotka ovat tyttäriensä kanssa iltapäiväkävelyllä puistossa 😉 Kehys on freebie.
Hyvää loppukuuta 😀 ei kestä enää kaunaa!

4 kommenttia:

  1. Taas taattua Sirkkis laatua 😊 olet hienosti jatkanut kuvaa 👍upeaa!

    VastaaPoista
  2. Niinpä miten upeeta työtä. Ihanaa maaliskuuta,pian se on täällä,yksi yö.

    VastaaPoista

Thank you for the time you take to leave the comment.
Kiitos ajastasi, jonka käytät kommentin jättämiseen.