Meille kehkeytyi sellainen vaihto, että Raija lupasi tehdä vaihtokortit samaan tyyliin ja samoista aiheista kuin minun korttini, jotka
Raija halusi vaihtaa kanssani. En todellakaan pettynyt, vaan sain niin, niin mieluisat kortit.
Jotka tässä:
These cards are made by Raija:
 |
| Tyyli/Style |
 |
| Herkuttelijat/Gourmets |
Raija on kyllä ihailtavasti osannut ottaa huomioon tyylini, joka on "vanhan liiton naisten/miesten" - jos näin voi sanoa leikkisästi viitaten musiikkipiirien juttuihin ;) Minä kun en liiemmin glittereitä käytä.
Nämä Raijan kortit ovat livenä kuviakin kauniimpia.
Aivan mainio on tuo pojalle Raijan lisäämä solmio ja kaulukset ja alimmassa kortissa on ihanat värit ja hillitty, kaunis "kiillekoristelu",
joka ei juuri kuvassa näy.
Pidän korteista todella paljon. Kiitos Raija, olet taitava!
*****
Raija promised to make me cards in the same style and topics as
they're in my cards, which I posted to her.
She absolutely succeeded more than beter in her lovely cards.
I really love them. Thank you Raija, you are so talented card designer.
Tässä vielä Raijan minulta saamat kortit:
Here my cards:
 |
| Tyyli/Style |
 |
| Herkuttelijat/Gourmets |