28/03/13

ATC-vaihto enkulin kanssa/ATC-trading

Tänään saapuivat odotetut enkulin kortit.
Ne ovat aina värikkäitä ja hienosti suunniteltuja pieniä taideteoksia.
 
These cards are made by enkuli

Vasemmalla: Neiti Wismarista, oikealla:Suukko Pariisista,
Vasemmalla: Tokion valot, oikealla: Kongon kaunottaret
Ja hännän huippuna ihana pupukortti extrana pääsiäistoivotuksin.
Kiitos enkuli ihastuttavista korteistasi lisukkeineen.
Hyvää pääsiäistä myös sinulle!



3 kommenttia:

Thank you for the time you take to leave the comment. OBS! The comments with back links are not acepted.
Kiitos ajastasi, jonka käytät kommentin jättämiseen. HUOM! Tämä blogi ei hyväksy kommenteissa takaisin linkityksiä.