10/04/13

Vintage

on Askartelupajan haasteen #13 aiheena

Tein teemaan kaksi vähän eri tyylistä digikollaasia.
Molemmista löytyy mielestäni vintage-tyylin tunnuksia.

Kirje rakkaalta


Pieni ystävä
 

6 kommenttia:

  1. Voi miten ihania!!!
    Kyllä löytyy vintagea myös minun mielestäni.
    Kiitos osallistumisesta haasteeseen.

    VastaaPoista
  2. Oi oi miten ihanat työt. Minuakin vintageaihe innosti kovin.

    VastaaPoista
  3. Wau..ihmeelisen ihania.

    VastaaPoista
  4. Oi että, työsi vain tulevat päivä päivältä ihanimmiksi :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos Selma kannustuksessta! Kokeilemalla oppii aina jotain uutta ja käsi harjaantuu... näinhän se menee muunkin kanssa. Piirtää en osaa, joten piti keksiä jotain muuta.

    VastaaPoista
  6. Todella kauniita molemmat työt!

    VastaaPoista

Thank you for the time you take to leave the comment. OBS! The comments with back links are not acepted.
Kiitos ajastasi, jonka käytät kommentin jättämiseen. HUOM! Tämä blogi ei hyväksy kommenteissa takaisin linkityksiä.