21/05/26

Feathered friends/Höyhenpeitteiset ystävät

 
                                        
                           'Every bird must hatch it's own eg.' 

My hybrid artwork designed and layered in Photoshop with my hand painted now altered girl portrait, the original beneath, and with the digitally now made background.

'Outstanding Girl, colored pencils -22' 

I'm linking my art journal work at Art Journal Journey Mia's theme 'Birds'.

Thank you for visiting. 
💖
"Jokaisen linnun on munittava itse munansa."
Hybridi art journal työni 'Linnut' teemaan. Suunnittelin ja toteutin sen käyttäen aiemmin käsin värikynillä taustoineen maalaamaani muotokuvaa, ja nyt uudelle digitaalisesti fotosopissa tekemälleni taustalle hieman muunneltuna siirrettynä.
Taustalla ovat sanat: 'Puutarha ei ole täydellinen ilman höyhenpeitteisiä ystäviäni.'
Kiva, kun kävit. 
                          
                                                                             

10 kommenttia:

  1. This one leaps off the page! I particularly love your "Outstanding Girl" portrait!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. At least the girl is out standing from the book page...😄
      Thanks for your comment 🐦😄

      Poista
  2. I love the book page idea and how you used one of your faces. And that is so true about a garden too. :) Thanks for joining Mia again with a super page. Have a wonderful end of your week. hugs-Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you Erika for the comment 🦉💓

      Poista
  3. Meillä pesii höyhenpeitteisiä neljässä linnunpöntössä 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivoja naapureita sinulla 😄🦉🐦

      Poista
  4. I like your book and it's true about the birds.

    VastaaPoista
  5. Sorry I'm late visiting. Life got in the way of computer time. I am truly impressed with your lovely girl I love her long neck. I have none. And I adore the quote you chose. This is a stunning entry for Mia's theme at AJJ.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elizabeth, your comments are always really appreciated any time 🤩
      I'm wishing you all the best with wonderful time of Spring 😘🎉

      Poista

Thank you for the time you take to leave the comment. OBS! The comments with back links are not acepted.
Kiitos ajastasi, jonka käytät kommentin jättämiseen. HUOM! Tämä blogi ei hyväksy kommenteissa takaisin linkityksiä.